ستیاسایت

ساخت وبلاگ

پنل پیامک بندرعباس

شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است.ارسال پیامک تبلیغاتی به بندر عباس شهر بندرعباس در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده است.

بندرعباس بزرگترین بندر ایران است که مقدار بسیار بالایی از ترانزیت کالا از طریق بنادر شهید رجایی و باهنر صورت می‌گیرد. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ کیلومتر است. جمعیت این شهر در فصل‌های سال متفاوت است. بندرعباس به دلیل شرایط خاص خود همواره پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران است.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف bandar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بندرعباس

 

بندرعباسی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟  با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در بندرعباس

  • با خرید پنل پیامک بندرعباس ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری بندرعباس پیامک ارسال نمایید. ارسال پیامک انبوه در بندر عباس
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در بندرعباس پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف بندرعباس دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ میتوانید در شهر بندرعباس بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر بندرعباس دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول بندر عباس
  2. پنل اس ام اس جزیره کیش
  3. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول بندر عباس
  4. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی بندر عباس
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در بندر عباس
  6. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست بندر عباس
  7. ارسال سن و جنسیت در بندر عباس
  8. نمایندگی پنل اس ام اس بندرعباس

ارسال پیامک برای اصناف استان بندرعباس با پنل اس ام اس بندرعباس

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان بندرعباس و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان بندرعباس می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان بندرعباس قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک بندرعباس را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سامانه پیامک در بندر عباس مهمترین ویژگی پنل اس ام اس بندرعباس ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. سامانه پیام کوتاه در بندر عباس در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. پنل اس ام اس در جزیره کیش تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. سامانه پیامک بندر عباس

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک بندرعباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پنل پیامک در جزیره کیش
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس بندرعباس

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در بندرعباس

 مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته 
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • ارسال sms انبوه
  • پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

 

با کد تخفیف  bandar  از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس ابوموسی

جزیره ابوموسی جزیره‌ای در جنوب خلیج‌فارس و بخشی از استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره یکی از جزایر سه‌گانه ایران است. مساحت این جزیره که در ۲۶ درجهٔ خط عرض شمالی و در ۵۵ درجهٔ خط طول شرقی واقع شده‌است، در حدود ۱۲ کیلومتر مربع است.

تبلیغات پیامکی در بندر عباس فاصله میان این جزیره و جزایر تنب به دلیل عمق مناسب آب، تنها مسیر قابل کشتیرانی برای نفتکش‌های بزرگ است.تأسیسات جزیره شامل یک باند فرودگاه و هلی‌کوپتر، یک موج شکن و اسکله برای پهلوگیری کشتی‌های ماهیگیری و نظامی، اسکله هاورکرفت، کارخانه آب‌شیرین‌کن، سینمای روباز، دانشگاه پیام نور از سال ۱۳۸۶، مدرسه، مخابرات سالن ورزشی، (فوتسال، بدنسازی)، زمین فوتبال چمن مصنوعی، پلاژ ساحلی، سواحل بکر، استخر سرپوشیده، … است.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا تبلیغات انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

ابوموسیی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در ابوموسی

  • با خرید پنل پیامک ابوموسی؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف ابوموسی دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید در شهر ابوموسی بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر ابوموسی دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ابوموسی
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی
  6. ارسال سن و جنسیت در ابوموسی
  7. نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی

ارسال پیامک برای اصناف استان ابوموسی با پنل اس ام اس ابوموسی

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر ابوموسی، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر ابوموسی می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر ابوموسی قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. شما میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره مشتری ، شماره مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید .

چه ویژگی هایی سامانه پیامک ابوموسی را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس ابوموسی ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد. پنل پیامک جزیره کیش

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. تبلیغات پیامکی به بندر عباس در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. ارسال پیامک انبوه به جزیره کیش تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به جزیره کیش از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک ابوموسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان استفاده از افزونه ثبت نام با پیامک

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس ابوموسی

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. ارسال پیامک تبلیغاتی به جزیره کیش
  6. نمایندگی پنل اس ام اس در ابوموسی

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف abumusa استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر ابوموسی

با کد تخفیف abumusa از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

شهر بندر عباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است. شهر بندر عباس در بخش مرکزی شهرستان بندر عباس قرار دارد و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده است.

شما با مطالعه این مقاله با امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

بندر عباس بزرگترین بندر ایران است که مقدار بسیار بالایی از ترانزیت کالا از طریق بنادر شهید رجایی و باهنر صورت می‌گیرد. فاصله بندر عباس تا تهران ۱۳۳۳ کیلومتر است. جمعیت این شهر در فصل‌های سال متفاوت است. بندر عباس به دلیل شرایط خاص خود همواره پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران است.

 

ارسال بلک لیست

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

 

بندر عباسی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟  با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان بندر عباس

 

امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

  • با خرید پنل پیامک ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری بندر عباس پیامک ارسال نمایید. ارسال پیامک انبوه در جزیره کیش
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر عباس؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در بندر عباس پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر عباس؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف بندر عباس دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر عباس؛ میتوانید در شهر بندر عباس بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر عباس؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر عباس؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر بندر عباس دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول بندر عباس
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول بندر عباس
  3. سامانه پیامک در جزیره کیش
  4. ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در بندر عباس
  6. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست بندر عباس
  7. ارسال سن و جنسیت در بندر عباس
  8. نمایندگی پنل اس ام اس بندر عباس

ارسال پیامک برای اصناف استان بندر عباس با ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان بندر عباس و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان بندر عباس می باشد. برخی از کاربران سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در بندرعباس قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس بندر عباس ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد. سامانه پیامک جزیره کیش

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. سامانه پیام کوتاه در جزیره کیش

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

پیامک تبلیغاتی در جزیره کیش ارسال اس ام اس تبلیغاتی در بندر عباس از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های ارسال اس ام اس تبلیغاتی در بندر عباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • تبلیغات پیامکی در جزیره کیش
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال اس ام اس تبلیغاتی در بندر عباس
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در بندر عباس

 مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته 
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • ارسال sms انبوه تبلیغات پیامکی به جزیره کیش
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر عباس

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیفbandar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بندر عباس

با کد تخفیف  bandar  از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

پنل اس ام اس جزیره کیش

دراین مقاله با پنل اس ام اس جزیره کیش و خدمات مدیر پیامک آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در جزیره کیش

در گذشته، آن را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. جزیره کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود.

سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت جزیره کیش برابر با ۳۹٬۸۵۳ نفر بوده‌است که عمدتاً در شهر کیش ساکن هستند. به شهروندان جزیره کیش، کیشوند گویند.

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم، شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا پنل اس ام اس ویژه انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ویژگی های پنل پیامک جزیره کیش

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل پیامک جزیره کیش؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس جزیره کیش برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  6. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

خدمات مدیر پیامک در پنل اس ام اس جزیره کیش

  • ارائه دهنده سیستم های ارسال پیامک
  • ارسال پیامک انبوه
  • اعطای نمایندگی در شهرهای فاقد نمایندگی
  • امکان ارسال بر اساس وایبر
  • امکان ارسال SMS بصورت تکی ، گروهی ، نظیر به نظیر ، از فایل Excel
  • Flash SMS ، بازه ایی ، ارسال بین الملل ، کارت ویزیت ، WAP – MMS
  • انبوه تبلیغاتی و بر اساس پیش شماره ، شهر، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال SMS به مشاغل هر شهر
  • امکان ارسالSMS با نام و نام خانوادگی مخاطبین همراه با پیشوند نام و…
  • امکان ارسال SMS با زبان های مختلف ( فارسی ، انگلیسی ،….)
  • امکان ارسال SMS بین المللی ( به ۸۱۹اپراتور در ۲۲٠ کشور )
  • امکان زمانبندی و ارسال تبت اتوماتیک در تاریخ و ساعت مشخص

امکان ارسال SMS دوره ای

( مناسبت ها و رخدادها ، سالروز تولد ، سالگرد ازدواج ، اتمام قراردادها و…)

  • امکان تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی
  • امکان استفاده از پیامهای آماده در ارسال SMS
  • امکان ثبت اطلاعات کامل و گروه بندی مخاطبین در دفتر تلفن سامانه
  • امکان جلوگیری از ارسال به شماره های تکراری در گروهها
  • امکان دریافت SMS وپاسخگویی خودکار به SMS های دریافتی
  • دارای سیستم نوبت دهی
  • سیستم پاسخگویی خودکار
  • سیستم ارسال ایمیل
  • سیستم نظرسنجی
  • سیستم تبریکات
  • سیستم اقساط
  • سیستم هدیه

 

سیستم پاسخگوی خودکار آنلاین

( پاسخگویی هوشمند وپارامتریک به تبت دریافت شده)

  • سامانه نوبت دهی ( ویژه پزشکان ، وکلا …)
  • سامانه مدیریت شماره سریال ( ویژه تولید کنندگان و بازرگانان )
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در جزیره کیش
  • سیستم های پاسخگوی هدیه ، منوی پردازشی ، Remote database و پاسخ از URL
  • امکان ارسال SMS های دریافتی به موبایل مدیران سیستم
  • امکان ارسال SMS و مدیریت سامانه از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت INPORT و EXPORT اطلاعات از طریق فایل Excel
  • گزارشات متعدد و کامل از وضعیت سامانه ( با امکان پرینت )
  • امکان مشاهده لیست کامل SMS های ارسال و دریافت شده و وضعیت آنها (با فیلتر)
  • امکان ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس

امکان انجام عملیات متعدد بر روی پیامهای ارسالی و دریافتی

ارسال مجدد به نرسیده ها ، ار سال پاسخ ، ارجاع ، ذخیره شماره ، خروجی اکسل ، پرینت ، حذف و …)

امکان تعریف واحدهای سازمانی و استفاده از سامانه بصورت Multiuser

(هر کاربر : شماره اختصاصی ، تعرفه و اعتبار مجزا ، سطوح دسترسی مختلف به ماژول ها و … )

  • امکان برگزاری مسابقات و آزمون ها از طریق پیام کوتاه
  • امکان دریافت SMS در سیستم انتقادات و پیشنهادات
  • امکان نظرسنجی و آمارگیری ازطریق پیام کوتاه
  • امکان شارژ آنلاین اعتبار ( با تمامی کارتهای بانکهای عضو شتاب )
  • امکان تولید ماژول های سفارشی شما
  • پنل اس ام اس برای دیجیتس

مزایای پنل پیامک جزیره کیش

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول جزیره کیش
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول جزیره کیش
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی جزیره کیش
  4. نمایندگی اس ام اس
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در جزیره کیش
  6. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست جزیره کیش
  7. ارسال سن و جنسیت در جزیره کیش
  8. نمایندگی پنل اس ام اس در جزیره کیش

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف kish استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر جزیره کیش

با کد تخفیف kish از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل اس ام اس جزیره کیش موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 260 تاريخ : 28 / 1 / 1399 ساعت: 8:8 بعد از ظهر

پنل پیامک هرمزگان

سامانه پیامک در هرمزگان استان هُرمُزگان نام یکی از استان‌های جنوبی ایران است که در شمال تنگه هرمز قرار گرفته‌است. استان هرمزگان از طریق زمینی به استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ارتباط دارد و با راه‌آهن به راه‌آهن سراسری ایران متصل است و از طریق هوا با داشتن فرودگاه‌های بین‌المللی بندرعباس، کیش، بندرلنگه و قشم به سراسر جهان متصل است.

استان هرمزگان جزو پنج استان پردرآمد ایران محسوب می‌شود، اما متأسفانه از نظر تقسیم بودجه در رده بیست و چهارمین استان قرار دارد.به دلیل تنوع ناهمواری‌ها در استان هرمزگان میتوان به گونه های جانوری گرمسیری مانند کمنزیل،شتر،بزمچه اشاره کرد. سامانه پیامک هرمزگان

در کنار گونه های سردسیری کوهستانی مانند قوچ و پلنگ مشاهده نمود. علاوه بر این، نزدیکی به دریا، سبب پیدایش گونه هایی از جانوران نظیر عقاب ماهیگیر، جبیر، اورینتال چشم سفید، دارکوب بلوچی شده است .

ارسال پیامک انبوه در هرمزگان و تبلیغاتی در شهرستانها و شهرهای استان هرمزگان از جمله :

ابوموسی (شهر) • بستک • بندر چارک • بندر خمیر • بندرعباس • بندر لنگه • پارسیان (شهر) • تازیان پایین • تیرور • جاسک • جناح (شهر) • حاجی‌آباد (هرمزگان) • درگهان • دهبارز • رویدر • زیارت‌علی • سردشت (هرمزگان) • سندرک • سوزا • سیریک

• فارغان • فین (هرمزگان) • قشم (شهر) • کنگ • کوخرد هرنگ • کوهستک • کیش (شهر) • لمزان • هرمز (شهر) • هشت‌بندی • میناب • لیردف • بندر گروگ • بیکا • قلعه قاضی • کوشکنار • تخت • گوهران • رودان • خمیر • بشاگرد •

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک و گرفتن تخفیف ویژه پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف hormozgan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر هرمزگان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به هرمزگان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر هرمزگان

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

هرمزگانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در هرمزگان

  • با خرید پنل پیامک هرمزگان ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری هرمزگان پیامک ارسال نمایید. پنل اس ام اس بندر لنگه
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف هرمزگان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید در شهر هرمزگان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر هرمزگان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول هرمزگان
  2. ارسال پیامک انبوه در بندر لنگه
  3. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول هرمزگان
  4. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی هرمزگان
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در هرمزگان
  6. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست هرمزگان
  7. ارسال سن و جنسیت در هرمزگان
  8. نمایندگی پنل اس ام اس هرمزگان

ارسال پیامک برای اصناف استان هرمزگان با پنل اس ام اس هرمزگان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان هرمزگان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان هرمزگان می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان هرمزگان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس شماره آنها را ذخیره و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک هرمزگان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس در هرمزگان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. ارسال پیامک انبوه به هرمزگان

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. سامانه پیامک در بندر لنگه تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. سامانه پیام کوتاه در هرمزگان

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک هرمزگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی و افزونه اورجینال دیجیتس
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس هرمزگان

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل پیامک هرمزگان

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • ارسال sms انبوه
  • سامانه پیامک بندر لنگه

 

با کد تخفیف hormozgan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل ارسال با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

 

پنل پیامک بندر لنگه

شهرستان بندر لنگه یکی از شهرستانهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. مرکز این شهرستان بندر لنگه است که یکی از بنادر مهم جنوب کشور است. شهرستان بندر لنگه در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. در کوه‌های اطراف بندرلنگه حیوانات و پرندگان مختلفی وجود دارند مانند: آهو، روباه، گرگ، شغال، جوجه‌تیغی و کفتار. از پرندگان مانند: کبک، شاهین، و قُمری و بلبل و تیهو غیره از پرندگان کوهی و صحرائی. پیامک تبلیغاتی در هرمزگان

بیشتر زمین‌های شهرستان بندرلنگه دارای قابلیت مرتعی است و مناسب‌ترین اراضی جهت استفاده‌های مرتعی و برداشت علوفه محسوب می‌شوند. در اطراف لنگه درختان بزرگ و تنوهمندی وجود دارد مانند: کُنار، کُور و سمر، سَلَم و غیره، در زمان قدیم مردمان لنگه از هیزم این درختان برای پخت و پز و برای تدفئه خانه‌های خود استفاده می‌کرده‌اند.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس یا انتخابات مختلف اعم از انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ارسال بلک لیست

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید پنل پیامک در بندر لنگه

بندر لنگهی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در بندر لنگه

  • با خرید پنل پیامک بندر لنگه ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری بندر لنگه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر لنگه؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در بندر لنگه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر لنگه؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف بندر لنگه دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر لنگه؛ میتوانید در شهر بندر لنگه بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر لنگه؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندر لنگه؛ ارسال پیامک تبلیغاتی به بندر لنگه به شماره های دائمی و اعتباری شهر بندر لنگه دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول بندر لنگه
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول بندر لنگه
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی بندر لنگه
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در بندر لنگه
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست بندر لنگه
  6. ارسال سن و جنسیت در بندر لنگه
  7. نمایندگی پنل اس ام اس بندر لنگه
  8. استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان

ارسال پیامک برای اصناف استان بندر لنگه با پنل اس ام اس بندر لنگه

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهرستان بندر لنگه و شهرهای آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهرستان بندر لنگه می باشد. پنل پیامک بندر لنگه برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهرستان بندر لنگه قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک بندر لنگه را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس بندر لنگه ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد. پنل پیامک در هرمزگان

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. تبلیغات پیامکی به هرمزگان

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. ارسال پیامک انبوه به بندر عباس تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان هرمزگان

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک بندر لنگه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی و افزونه digis
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای پنل پیامک بندر عباس

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس بندر لنگه

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال پیامک انبوه به بندر لنگه
  5. ارسال سن و جنسیت
  6. نمایندگی پنل اس ام اس در بندر لنگه

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lengeh30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بندر لنگه

با کد تخفیف lengeh30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید. سامانه پیام کوتاه در بندر لنگه

پنل اس ام اس جزیره قشم

دراین مقاله با پنل اس ام اس جزیره قشم و خدمات مدیر پیامک آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره در چند دههٔ اخیر به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل شده‌است. از نقاط دیدنی این جزیره بازارها و دیدنی‌ های طبیعی آن چون جنگل‌های حرا، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی خلیج فارس، دره ستاره‌ها، جزایر ناز و غار نمکدان بناجعلی است.

پنل پیامک در بندر عباس در کنار جزیره قشم، سه جزیره دیگر شامل جزیره هنگام، هرمز و لارک هم هستند. بعضی جزایر کوچک دیگری هم اطراف قشم وجود دارند که فاصله کمی با ساحل جزیره دارند و هنگام برکشند و فروکشند (جزر و مد) به ساحل جزیره می‌پیوندند و می‌گسلند همین باعث نامگذاری این چند جزیره کوچک به عنوان جزایر ناز شده‌است که گویی در پیوستن به جزیره ناز می‌کنند!

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا پنل پیامک ویژه انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ویژگی های پنل پیامک جزیره قشم

 

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل پیامک جزیره قشم؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس جزیره قشم برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  6. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  7. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

 

خدمات مدیر پیامک در پنل اس ام اس جزیره قشم

  • ارائه دهنده سیستم های ارسال پیامک
  • ارسال پیامک انبوه
  • اعطای نمایندگی در شهرهای فاقد نمایندگی
  • امکان ارسال بر اساس وایبر
  • امکان ارسال SMS بصورت تکی ، گروهی ، نظیر به نظیر ، از فایل Excel
  • Flash SMS ، بازه ایی ، ارسال بین الملل ، کارت ویزیت ، WAP – MMS
  • انبوه تبلیغاتی و بر اساس پیش شماره ، شهر، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال SMS به مشاغل هر شهر
  • امکان ارسالSMS با نام و نام خانوادگی مخاطبین همراه با پیشوند نام و…
  • امکان ارسال SMS با زبان های مختلف ( فارسی ، انگلیسی ،….)
  • امکان ارسال SMS بین المللی ( به ۸۱۹اپراتور در ۲۲٠ کشور )
  • امکان زمانبندی و ارسال تبت اتوماتیک در تاریخ و ساعت مشخص

امکان ارسال SMS دوره ای

( مناسبت ها و رخدادها ، سالروز تولد ، سالگرد ازدواج ، اتمام قراردادها و…)

  • امکان تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی
  • تبلیغات پیامکی در بندر لنگه
  • امکان استفاده از پیامهای آماده در ارسال SMS
  • امکان ثبت اطلاعات کامل و گروه بندی مخاطبین در دفتر تلفن سامانه
  • امکان جلوگیری از ارسال به شماره های تکراری در گروهها
  • امکان دریافت SMS وپاسخگویی خودکار به SMS های دریافتی
  • دارای سیستم نوبت دهی
  • سیستم پاسخگویی خودکار
  • سیستم ارسال ایمیل
  • سیستم نظرسنجی
  • سیستم تبریکات
  • سیستم اقساط
  • سیستم هدیه

سیستم پاسخگوی خودکار آنلاین

( پاسخگویی هوشمند وپارامتریک به تبت دریافت شده)

  • سامانه نوبت دهی ( ویژه پزشکان ، وکلا …)
  • سامانه مدیریت شماره سریال ( ویژه تولید کنندگان و بازرگانان )
  • سیستم های پاسخگوی هدیه ، منوی پردازشی ، Remote database و پاسخ از URL
  • امکان ارسال SMS های دریافتی به موبایل مدیران سیستم
  • پیامک تبلیغاتی در بندرلنگه
  • امکان ارسال SMS و مدیریت سامانه از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت INPORT و EXPORT اطلاعات از طریق فایل Excel
  • گزارشات متعدد و کامل از وضعیت سامانه ( با امکان پرینت )
  • امکان مشاهده لیست کامل SMS های ارسال و دریافت شده و وضعیت آنها (با فیلتر)

امکان انجام عملیات متعدد بر روی پیامهای ارسالی و دریافتی

ارسال مجدد به نرسیده ها ، ار سال پاسخ ، ارجاع ، ذخیره شماره ، خروجی اکسل ، پرینت ، حذف و …) پنل اس ام اس بندر عباس

 

امکان تعریف واحدهای سازمانی و استفاده از سامانه بصورت Multiuser

(هر کاربر : شماره اختصاصی ، تعرفه و اعتبار مجزا ، سطوح دسترسی مختلف به ماژول ها و … )

  • امکان برگزاری مسابقات و آزمون ها از طریق پیام کوتاه
  • امکان دریافت SMS در سیستم انتقادات و پیشنهادات
  • امکان نظرسنجی و آمارگیری ازطریق پیام کوتاه پنل اس ام اس در بندر عباس
  • امکان شارژ آنلاین اعتبار ( با تمامی کارتهای بانکهای عضو شتاب )
  • امکان تولید ماژول های سفارشی شما
  • افزونه دیجیتز

مزایای پنل پیامک جزیره قشم

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول جزیره قشم
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول جزیره قشم
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی جزیره قشم
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در جزیره قشم
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست جزیره قشم
  6. ارسال سن و جنسیت در جزیره قشم
  7. نمایندگی پنل اس ام اس در جزیره قشم
  8. نمایندگی ارسال پیامک انبوه

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف qeshm استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر جزیره قشم

با کد تخفیف qeshm از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی عمومی نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت نیز در پنل اس ام اس جزیره قشم موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 267 تاريخ : 26 / 1 / 1399 ساعت: 7:59 بعد از ظهر

نمایندگی سامانه پیامک چیست؟

پنل نمایندگی ارسال اس ام اس راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی می‌باشد.

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت. پنل اس ام اس نیاز پرداز
شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد.

خـریـد نـمـایـنـدگـی

مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر

بدون نیاز به صرف وقت زیاد

در کنار شغل اصلی خود به مدیریت سامانه پرداخته و کسب درآمد کنید.

بدون نیاز به هیچ‌گونه تخصص

تنها یک آشنایی نسبی با کامپیوتر و دسترسی داشتن به اینترنت کافی است.

بازار کار ثابت و درآمد مطمئن

سود شما تدریجاً افزایش می‌یابد و در نهایت درآمد ثابتی خواهید داشت.

فروش پنل پیامک

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش ۱۰ پنل در ماه در حدود ۱ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت. پنل اس ام اسی

 

فروش سامانۀ نمایندگی

نمایندگی پنل پیامک خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی، بروی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.

 

فروش خط اختصاصی پنل اس ام اس بندر لنگه

بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش ۵ خط با سود متوسط ۱۰ تومان در روز سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید. تبلیغات پیامکی به بندر لنگه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر بندر لنگه

پیامک‌های ارسالی

تعداد ارسالی‌های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز ۵۰ هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک ۲ تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از این طریق ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. ارسال اس ام اس از طریق مخابرات

نمایندگی پایه

499 هزارتومان

  • قیمت هر پیامک : 11.6 تومان

  • ارائه نمایندگی پنل پیامک (ندارد)

  • ارائه پنل پیامک کاربری

  • خط خدماتی رایگان

  • 2 خط اختصاصی هدیه

  • 2 خط اختصاصی رایگان برای تمامی کاربران شما

  • اتصال به دامنه اختصاصی

  • اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی

  • صفحه اختصاصی ورود کاربران

  • امکان درج لوگو و کپی رایت

  • مشاوره سئو و فروش سامانه پیامک ( ندارد )

  • نمایندگی یک ساله

  • تخفیف تمدید 50 درصد

نمایندگی پیشرفته پنل اس ام اس پیام گستران

670 هزارتومان

  • قیمت هر پیامک : 11.2 تومان

  • ارائه نمایندگی پنل پیامک (دارد)

  • ارائه پنل پیامک کاربری

  • خط خدماتی رایگان

  • 2 خط اختصاصی هدیه

  • 2 خط اختصاصی رایگان برای تمامی کاربران شما

  • اتصال به دامنه اختصاصی

  • اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی

  • صفحه اختصاصی ورود کاربران

  • امکان درج لوگو و کپی رایت

  • مشاوره سئو و فروش سامانه پیامک ( دارد )

  • نمایندگی یک ساله

  • تخفیف تمدید 60 درصد

ثبت نام آنلاین

 

پشتیبانی ۲۴/۷

در هر زمانی می‌توانید مشکلات خود را با ما مطرح کنید.

سرعت و امنیت

خدمات ارائه شده از سرعت و امنیت بالا برخوردار هستند.

سامانۀ کارآمد پنل اس ام اس پیام گستران کادوس

کار با سامانۀ نمایندگی بسیار ساده و برای همه ممکن است.

گارانتی بازگشت پول

تا ۷ روز بعد از خرید در صورت عدم رضایت مبلغ پرداختی بازگردانده می‌شود.

استقلال کاری

نام تجاری، لوگو و دامنۀ اختصاصی خود را داشته باشید.

تعرفۀ پائین

هزینه‌های پائین و تخفیفات حجمی بستر سود بیشتر است.

نمایندگی پنل پیامک بعنوان شغل پردرآمد

اکثر شغل های اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه یا انجام خدمات و … دارند ولی نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب درامد از اینترنت و بسیار باصرفه می‌باشد، بطوریکه شما پس از اینکه نماینده ما شدید و پنل نمایندگی در اختیارتان قرار گرفت بدون هیچ هزینه ای می‌توانید پنل کاربری پیامک به تعداد نامحدود ایجاد کرده و به قیمت دلخواه به کاربرانتان بفروشید و تمام هزینه ای که از کاربر برای پنل اخذ می‌کنید سود خالص شما خواهد بود. در واقع پنل نمایندگی اس ام اس مانند یک پنل مادر می‌باشد که رایگان و بی شمار پنل پیامک کاربری می‌توانید ایجاد کرده و ارائه کنید که عمده درآمد نمایندگان پنل پیام کوتاه از فروش همین پنل پیامکی می‌باشد.

 

سامانه ارسال پیامک انبوه در شهر تهران علاوه بر درآمد حاصل از فروش پنل، نمایندگان از اعتبار شارژی که کاربران زیرمجموعه شان خریداری میکنند نیز سود مابه‌التفاوت کسب خواهند کرد و همچنین اگر کاربرانشان خط اختصاصی خریداری کنند از این طریق نیز سود خواهند و همچنین میتوانند پنل های کاربری را یکساله تعریف کنند و در سالهای بعدی با اخذ هزینه تمدید برای کاربر تمدید کنید

 

تـوضیـحـات پـنـل

نـکـات مـهـم

تـوجیـح اقـتـصـادی

سوالات متداول نمایندگان پنل اس ام اس

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 156 تاريخ : 24 / 1 / 1399 ساعت: 7:56 بعد از ظهر

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

لوکس ، ساده ! اما قدرتمند

دستگاه sms key pad برای اولین بار در ایران ، توسط سامانه پیامک اولین دستگاه ثبت شماره تلفن مشتری با قابلیت ارسال پیامک خوش آمد گوشی بصورت آنی تولید شده و به  بهره برداری رسید.
بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. این دستگاه شماره موبایل مشتریان را بصورت آنی در پنل پیامک شما در دفترچه تلفن پنل درج می کند، شما میتوانید پیامک انبوه به مشتریان قبلی خود ارسال نمایید و آنها را از اجناس جدید یا فروش های ویژه مطلع نمایید. جی پیامک دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری می تواند به یک بازاریابی تاثیر گذار کمک کند
شما هم امروز به جمع کسب و کارهای موفقی بپیوندید که در ابتدای ورود مشتری و انتهای خرید
شماره تماس مشتریان خود را درخواست می کنند تا بتوانند مشتریان را از رسیدن کالاهای جدید و یا تخفیفات فصلی مطلع سازند

 

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

 

هزینه جذب یک مشتری جدید ، ۵ برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از این دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید نرم افزار ثبت شماره موبایل مشتری

قطعا برای شما پیش آمده است که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید .

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند

یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند

با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کنند پنل پیامک

و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است .

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان در یک نگاه

 

 

ظاهرا زیبا ، جذاب و کوچک برای جلب نظر مشتری و ایجاد حس کنجکاوی در مشتری .

استفاده از کلیه مراکز ، بدون نیاز به اینترنت و اتصال به منبع برق .

ذخیره شماره مشترک در حساب کاربری ، مشاهده و مدیریت مشترکین به صورت کاملا آسان . دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان

ارسال پیام خوش آمد به مشتری به صورت پیامک و پیامک صوتی به صورت آنی پس از عضویت

قابل نصب و استفاده به دو صورت رومیزی و دیواری

 

ظاهر لوکس و بدون نیاز به هدایت توسط اپراتور هدایتگر برای مشتری

صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و ...

حافظه داخلی جهت ذخیره شماره در هنگام عدم ارتباط با سرور دستگاه اس ام اس کی پد

عدم محدودیت استفاده در مشاغل و قابل استفاده از کلیه شغل ها و اصناف

______ نحوه عملکرد دستگاه ______

 

دستگاه ثبت و ذخیره شماره مشتری دستگاه با ساختار هوشمند و آنلاین شماره موبایل ثبت شده توسط مشتری را به واسطه ارتباط اینترنتی با پنل اس ام اس شما در دفترچه تلفن پنل ثبت می کند، بدون نصب نرم افزار جانبی، در پنل شخصی که با مشخصات خودتان در اختیار تان گذاشته خواهد شد شماره موبایل مشتری ذخیره و یک پیامک یا پیامک صوتی بدون صرف زمان به مشترک ثبت کننده شماره ارسال می نماید، محتوای پیامک ارسالی از سوی شما قابل تنظیم است، همچنین از شماره های ذخیره شده در پنل پیامک خودتان می توانید جهت ارتباط های بعدی بهره مند شوید .

 

ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر لنگه

برای سفارش آنلاین دستگاه و دریافت آن در محل کسب و کار خود کافی است در سامانه مدیر پیامک

ثبت نام نمایید

قیمت این دستگاه ۹۸۰٫۰۰۰ هزار تومان است و از طریق لینک رو به رو می توانید سفارش آنلاین دهید

برای خرید آنلاین اینجا کلیک کنید

کاربرد و مزایا دستگاه ذخیره و ارسال پیامک به شماره موبایل مشتریان

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . آسان پیامک با استفاده از این دستگاه و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاعرسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر بندر لنگه

پوشش ۱۰۰ درصدی بازدید کنندگان

مرتفع کردن حس اضطرار و عجله مشتریان

ایجاد اعتماد و بر انگیختن حس کنجکاوی در مشتری

بی نیاز از هدایت مشتری به دپارتمان امور مشتریان

کنترل صحت شماره موبایل ثبت شده بصورت آنلاین

ظاهری لوکس از نگاه کیفیت بصری و تاثیر گذاری دستگاه اس ام اس پد

افزودن مشترک در شبکه های اجتماعی: تلگرام،اینستاگرام

اطلاع رسانی آخرین تحولات محصولات

ارائه تخفیفات فردی به مشتریان قدیمی

اطلاع رسانی از تغییرات مکانی کسب و کار

مـدیـر پـیـامـک

تعرفه های مدیر پیامک را مشاهده کنید

مـشـاهـده امکانات و تـعـرفـه پـنـل هـا

 

آیا اطلاعات دقیقی میخواهید؟ نگران نباشید! 5 دقیقه

مشاوره رایگان بگیرید

برای اطمینان مشتریان از کارایی ، پشتیبانی و امکانات دستگاه ذخیره شماره موبایل با خیال راحت از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید، ما شما را تا رسیدن به بهترین نتیجه راهنمایی می کنیم 02133438480

مـی خـواهـم 5 دقیقه مشاوره رایگان بگیرم

 

سوالات متداول

برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته‌های مدیر پیامک این کار را انجام دهید، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه؛ دسترسی کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد.
پنل اس ام اس وب وان این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد شد.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 184 تاريخ : 22 / 1 / 1399 ساعت: 7:54 بعد از ظهر

پنل اس ام اس شیراز

اگر شما اهل شهر شیراز هستید و قصد خرید پنل اس ام اس شیراز دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در استان فارس (شیراز، لامرد، فسا، سپیدان و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. سامانه پیامک اکسترا اس ام اس برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان فارس به خصوص شهر شیراز را از کجا تهیه کنم؟ پیامک تبلیغاتی در شیراز خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی شیراز دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان فارس می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر شیراز

خوب حالا که خیالتان از بانک شماره‌های شیراز راحت شد، ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر شیراز قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر شیراز را ندارم، کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید:

احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی شیراز و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان فارس به محدوده مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.(چه از این بهتر؟)

سامانه پیامکی شیراز پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آراشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید بامراجعه به صفحه پنل پیامک کردستان باتخفیف ۳۰درصدی ازامکانات پنل پیامک کردستان نظیر پنل پیامک مادام عمر ( life time )-فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید-ارسال سریع پیامک به بلک لیست-ویدیو‌های آموزشی و…. مطلع شوید.

 

ارسال پیامک انبوه در شیراز

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز را به تیم مدیر پیامک بسپارید. واحد ارسال اس ام اس انبوه مدیر پیامک با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

پنل اس ام اس در شیراز ،یکی از قابلیت های سامانه پیامک ارسال پیامک زمان افراد مسافر و توریست به شهر شما است.

بانک شماره‌های مشاغل استان فارس

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی شیراز بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان فارس می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان فارس می‌توانم پیامک بفرستم؟

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان فارس در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قادر آباد، شیراز، جهرم، لار، مرودشت، قیروکارزین، خشت، استهبان، اقلید، فسا، نور آباد، خرامه، حاجی آباد، مصیری، فیروز آباد، نی ریز، صفاشهر، قائمیه، آباده طشک، لارستان، بهمن، سپیدان، آباده، زرقان، ارسنجان، جنت شهر، گله دار،خنج، کوار، داراب، علامرودشت، جویم، بیرم، کازرون، بنارویه، قطب آباد، اشکنان، فتح آباد، اوز، گراش، سیدان، لامرد، بیضا، سعادت شهر، سروستان، زاهد شهر، خاوران، فراشبند، اهل، سده، بوتان، بالاده، صغاد، باب انار، کنار تخته، ایزد خواست، شهر پیر، سورمق، مشکان، میمند، مهر، افزار، نودان، کامفیروز، خرم بید، بهشت گمشده، داریان، کره ای، دبیران، خرام، ایج، لپونی، وراوی، نوبندگان

پنل پیامک در شیراز با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان فارس گسترش دهید.

 

ویژگی‌های متمایز سامانه پیامک فارس

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی
  • دارا بودن بانک شماره های به‌روز
  • ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک
  • تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
  • تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت تبلیغات پیامکی در شیراز

امکانات سامانه پیامک مدیر پیامک برای شیراز

با استفاده از سامانه پیامک مدیر پیامک می‌توانید به بانک شماره های استان فارس از جمله شهر شیراز دسترسی داشته باشید.

در سامانه پیامک مدیر پیامک این امکان وجود دارد که بر اساس کد پستی به مناطق مورد نظر شیراز پیامک ارسال کنید و همچنین با قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک پیش شماره، کی توانید به پیش شماره های مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها شما می‌توانید فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و از صرف هزینه تبلیغاتی برای کسانی که بازار هدف شما نیستند خودداری کنید.

و در آخر:

  1. با پنل اس ام اس شیراز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟
  2. می‌توانید برای شهر شیراز و شهرهای استان فارس پیامک‌های تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای ارسال نمایید. تبلیغات پیامکی به شیراز
  3. می‌توانید به مناطق مختلف در شیراز پیامک ارسال نمایید.
  4. می‌توانید بر اساس کد پستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  5. از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  6. می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  7. می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان فارس دسترسی داشته باشید.
  8. می‌توانید به سرشماره های رند شیراز پیامک ارسال کنید
  9. می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید. پنل پیامک شیراز
  10. پنل اس ام اس شیراز قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

شیراز – ارامگاه سعدی

برای مطالعه بیشتر درباره استان فارس

در پایان به معرفی استان فارس و شهر شیراز خواهیم پرداخت.

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و کلان‌شهر زیبای این کشور و مرکز استان فارس است.

شیراز پس از تبریز (در سال ۱۲۸۷ خورشیدی) و تهران (در سال ۱۲۸۹ خورشیدی)، سومین شهر ایران بوده که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید.

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، با نام‌های مختلفی نظیر :

«تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌ است. محل اولیهٔ این شهر در محل قلعهٔ ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود و به بهای نابودیِ اصطخر – پایتخت قدیمیِ فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان پایتخت ایران بوده‌است.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان شیراز از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانندبندر بوشهر قرار گرفته‌است.

شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می‌تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

 

با کد تخفیف shiraz از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

اگر شما اهل شهر شیراز هستید و قصد خرید پنل اس ام اس شیراز دارید یا قصد شما ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز (شیراز، لامرد، فسا، سپیدان و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

دی پیامک حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

شما می توانید با خرید پنل پیامک انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز

 

ارسال پیامک انبوه به شیراز اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان فارس به خصوص شهر شیراز را از کجا تهیه کنم؟ خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های ارسال اس ام اس تبلیغاتی در شیراز دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان فارس می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

خوب حالا که خیالتان از بانک شماره‌های شیراز راحت شد، ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر شیراز قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر شیراز را ندارم، کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید:

احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی شیراز و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان فارس به محدوده مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.(چه از این بهتر؟)

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آراشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

همچنین شما شهروند عزیز

می توانید بامراجعه به صفحه پنل پیامک کردستان باتخفیف ۳۰درصدی ازامکانات پنل پیامک کردستان نظیر پنل پیامک مادام عمر ( life time )-فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید-ارسال سریع پیامک به بلک لیست-ویدیو‌های آموزشی و…. مطلع شوید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز را به تیم مدیر پیامک بسپارید. واحد ارسال اس ام اس انبوه مدیر پیامک با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

پنل اس ام اس شیراز ،یکی از قابلیت های سامانه پیامک ارسال پیامک زمان افراد مسافر و توریست به شهر شما است.

بانک شماره‌های مشاغل استان فارس

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیام کوتاه در شیراز بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان فارس می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان فارس می‌توانم پیامک بفرستم؟

پنل اس ام اس فردا بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان فارس در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قادر آباد، شیراز، جهرم، لار، مرودشت، قیروکارزین، خشت، استهبان، اقلید، فسا، نور آباد، خرامه، حاجی آباد، مصیری، فیروز آباد، نی ریز، صفاشهر، قائمیه، آباده طشک، لارستان، بهمن، سپیدان، آباده، زرقان، ارسنجان، جنت شهر، گله دار،خنج، کوار، داراب، علامرودشت، جویم، بیرم، کازرون، بنارویه، قطب آباد، اشکنان، فتح آباد، اوز، گراش، سیدان، لامرد، بیضا، سعادت شهر، سروستان، زاهد شهر، خاوران، فراشبند، اهل، سده، بوتان، بالاده، صغاد، باب انار، کنار تخته، ایزد خواست، شهر پیر، سورمق، مشکان، میمند، مهر، افزار، نودان، کامفیروز، خرم بید، بهشت گمشده، داریان، کره ای، دبیران، خرام، ایج، لپونی، وراوی، نوبندگان

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی به شیراز با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان فارس گسترش دهید.

 

ویژگی‌های متمایز ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی
  • دارا بودن بانک شماره های به‌روز
  • ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک
  • تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
  • تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت
  • نمایندگی فروش پیامک

امکانات سامانه پیامک مدیر پیامک برای شیراز

با استفاده از سامانه پیامک مدیر پیامک می‌توانید به بانک شماره های استان فارس از جمله شهر شیراز دسترسی داشته باشید.

در سامانه پیامک مدیر پیامک این امکان وجود دارد که بر اساس کد پستی به مناطق مورد نظر شیراز پیامک ارسال کنید و همچنین با قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک پیش شماره، کی توانید به پیش شماره های مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها شما می‌توانید فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و از صرف هزینه تبلیغاتی برای کسانی که بازار هدف شما نیستند خودداری کنید.

و در آخر:

با پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی در شیراز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

  1. می‌توانید برای شهر شیراز و شهرهای استان فارس پیامک‌های تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای ارسال نمایید. سامانه پیامک در شیراز
  2. می‌توانید به مناطق مختلف در شیراز پیامک ارسال نمایید.
  3. می‌توانید بر اساس کد پستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  4. از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  6. می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان فارس دسترسی داشته باشید.
  7. می‌توانید به سرشماره های رند شیراز پیامک ارسال کنید ارسال پیامک انبوه در شیراز
  8. می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  9. پنلارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.
  10. وبسرویس و افزونه های پیامکی از جمله افزونه ثبت نام با اس ام اس
  11. با خرید دستگاه ثبت شماره تلفن امکان ذخیره شماره مشتریان و ارسال پیامک به آنها وجود دارد.

شیراز – ارامگاه سعدی

برای مطالعه بیشتر درباره استان فارس

در پایان به معرفی استان فارس و شهر شیراز خواهیم پرداخت.

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و کلان‌شهر زیبای این کشور و مرکز استان فارس است. شیراز پس از تبریز (در سال ۱۲۸۷ خورشیدی) و تهران (در سال ۱۲۸۹ خورشیدی)، سومین شهر ایران بوده که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید.

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، با نام‌های مختلفی نظیر :

رهیاب رایانه گستر «تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌ است. محل اولیهٔ این شهر در محل قلعهٔ ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود و به بهای نابودیِ اصطخر – پایتخت قدیمیِ فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان پایتخت ایران بوده‌است.

شیراز از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانندبندر بوشهر قرار گرفته‌است. شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می‌تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر شیراز

با کد تخفیف shiraz از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل ارسال پیامک انبوه با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 205 تاريخ : 20 / 1 / 1399 ساعت: 7:52 بعد از ظهر

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

اگر شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را داشته باشید می‌توانید از سرویس ارسال پیامک انبوه ما برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی استفاده نمایید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی به روش های مختلف؛ ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک بر اساس کد پستی و منطقه، ارسال اس ام اس از طریق دکل مخابراتی BTS، ارسال پیام کوتاه به فایل اکسل شما، ارسال پیامک محله‌ ای، ارسال اس ام اس به تفکیک شهر و استان و … امکان پذیر است.

پیامک تبلیغاتی انبوه

برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیازی به ارائه بانک شماره از طرف شما نمی باشد و بانک جامع و بروز شماره موبایل در سامانه پیامکی ما وجود دارد. اگر تعداد ارسال پیامک کم است یا قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت مکرر را دارید پیشنهاد می کنیم یک پنل اس ام اس خریداری کنید اما در صورتی که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی به دفعات محدودی را دارید می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به ما بسپارید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offadvert استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

روش های ارسال SMS تبلیغاتی انبوه

بر اساس استان و شهر

پیامک تبلیغاتی انبوه شما به یک شهر خاص ارسال می‌شود، شماره‌ها براساس دائمی یا اعتباری بودن قابل تفکیک است.

براساس کد پستی

با ارائه ۴ یا ۵ رقم از کدپستی ‌می‌توانید به افرادی که در منطقه مورد نظر شما هستند پیامک بفرستید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

 

ارسال به بانک مشاغل

 

اگر اس ام اس تبلیغاتی انبوه شما به شغل و صنف خاصی مربوط می شود، میتوانید از این روش ارسال پیامک بازخورد بهتری بگیرید.

به شماره ‌های شخصی شما

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه ، به شماره‌های شما کافی است شماره‌ها را در قالب فایل اکسل برای ما ارسال نمایید.

ارسال منطقه ای و محله‌ای

اگر کسب‌وکار و بازار هدف شما در منطقه خاصی فعالیت می‌کند از این روش تبلیغاتی بازدهی بهتری دریافت می‌کنید.

براساس پیش شماره

قصد فروش محصولات لاکچری دارید؟ براساس پیش‌شماره، به افرادی که شماره رند و کدبرتر دارند پیامک بفرستید و بیشتر بفروشید. پنل پیامک یک ابزار قدرتمند برای جذب و نگهداری از مشتری است.

ارسال پیامک تبلیغاتی به شیراز

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

امروز در ابتدا می خواهم از مزایای بازاریابی پیامکی و سپس در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برایتان توضیح دهم. شاید برایتان جای سوال باشد که با وجود کانال های دیگر تبلیغات مانند شبکه های اجتماعی، دیگر چه نیازی به بازاریابی پیامکی است؟! آیا اصلا با وجود شبکه های اجتماعی، تجارت پیامکی در این شرایط اثر بخش است یا نه؟! باید بگویم که بله! طبق تجربه های ما در این زمینه، حتی میتوانم بگویم که یکی از موثر ترین و کم هزینه ترین راه های تبلیغات است.

تجارت پیامکی چه نفعی برای من دارد؟!

باید بگویم که بازاریابی پیامکی در هر کسب و کاری می تواند مفید واقع شود، مخصوصا برای آن دسته از کسب و کارهایی که خدمتی ارائه می کنند. اما واقعا این بازاریابی پیامکی دقیقا چه دارد که این همه مهم شده است؟!

۱- واسطه ای بین شما و مشتری نیست!

هنگامیکه شما به مشتری تان پیامک تبلغاتی می فرستید، شما به صورت کاملا شخصی و مستقیم با او ارتباط برقرار می کنید. اما این چه منفعتی برای شما دارد؟! بهتر است بگویم خیلی! به عنوان مثال شما هیچ گونه هزینه اضافی برای دیده شدن پرداخت نمی کنید بعلاوه شما با امکانات پنل، اطلاعات دقیقی بدست می آورید از جمله اینکه چند نفر از طریق پیامک تبلیغاتی با شما ارتباط برقرار کرده اند و یا چند درصد از مخاطبین پیام شما را دریافت کرده و یا نکرده اند و …

۲- دسترسی به همه مخاطبان از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

امروزه از یه بچه دوران ابتدایی گرفته تا پیرمرد ۸۰ ساله همگی در جیبشان یک موبایل دارند! منتها ممکن است همه افراد دسترسی به شبکه های اجتماعی را نداشته باشند اما قطعا همه پیامک تجاری شما را دریافت می کنند! می پرسید چگونه؟! چون هر کسی که موبایل دارد می تواند مشتری شما باشد.

۳- دسترسی مخاطبان به شما از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

تصور کنید یک بنر را با کلی اتلاف وقت و هزینه طراحی کرده اید و آن را به پر تردد ترین مکان شهر نصب کرده اید! و یا اینکه تبلیغی بسیار خوب در یک کانال به اشتراک گذاشته اید. حتی اگر مخاطبان شما از تبلیغات تان خوششان بیاید احتمال دارد که نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. sms انبوه در تهران  اما بازاریابی پیامکی (که هم هزینه و زمان کمتری می طلبد) به گونه ای است که مشتری شما می تواند خیلی راحت با شما ارتباط داشته و برایتان پیامک ارسال کند!

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

همانطور که از نحوه عملکرد پیامک تبلیغاتی باخبر هستید (تدوین یک متن جذاب تبلیغاتی و ارسال ان به مخاطبان تان). تصور کنید همین پیام را می خواهید به تعدادی بیشتر ارسال کنید و یا محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید. به این پیامک تبلیغاتی انبوه می گویند که به تعداد زیادی از مشتریان ارسال می گردد.

 

به کدامین دلیل پیامک تبلیغاتی انبوه!؟

همانطور که قبلا هم گفتم، پیامک تبلیغاتی برای هر کسب و کاری می تواند مفید واقع شود. حال علاوه بر آن در ادامه به مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه اشاره می کنیم:

ارسال پیامک خصوصی!

یکی دیگر از امکاناتی که پیامک به شما می دهد و بسیار هم مفید و موثر است، اینست که می توانید اس ام اس خود را با ذکر اسم شرکت بفرستید و یا اسم شخصی مخاطب ارسال کنید. این کار به لحاظ روانشناسی از تاثیر زیادی بر خوردار است، به این دلیل که مخاطب شما احساس صمیمیت بیشتری با شما می کند و نیز طبق تحقیقات، پیام های تبلیغاتی که به این روش ارسال می شوند درصد دیده شدن و خوانده شدنشان بیشتر است.

صرفه جویی در هزینه ها

همانطور که قبلا هم گفته ام، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر است و خبر خوب اینکه اگر تعداد ارسال شما بیشتر باشد، شما می توانید تخفیف ویژه ای هم دریافت کنید و هزینه هایتان را کاهش دهید!

حفظ مخاطبین وفادار

همانطور که در بند های قبلی گفته شد، یکی دیگر از امکانات پنل SMS آنست که به شما این امکان را می دهد بدانید چه کاربرانی از طریق پیامک شما، با شما در ارتباط هستند. پنل اس ام اس زمرد مزیتی که برای شما دارد آنست که شما به آسانی می توانید مخاطبینی که با شما در ارتباط بوده اند را لیست کنید چرا که احتمال اینکه این مخاطبان از طریق پیامک از شما خرید کنند بیشتر است.

اطمینان از رسیدن پیام به دست مشتری

از دیگر امکانات پنل اس ام اس اینست که ممکن است زمانی که شما برای مخاطبتان پیام ارسال می کنید، او در دسترس نباشد و یا تلفن همراهش خاموش باشد. اصلا نگران نباشید! پیامک شما بلافاصله که مشتری به شبکه بازگشت، برای او ارسال می شود. و می توانم با اطمینان بگویم که تک تک پیام هایتان به مشتری ها ارسال می شود.

استفاده از دفترچه تلفن

برخی از فعالیت ها و کسب و کار ها نیازمند اطلاعاتی بیشتر از شماره تلفن هستند. به عنوان مثال در بانک ها برای افتتاح حساب بانکی مشخصات دیگر فردی نیز مورد نیاز است. شما می توانید با داشتن این اطلاعات و ثبت آنها در دفترچه تلفن سامانه پیامکی از روش ارسال هوشمندانه تری استفاده کنید. از جمله ارسال پیامک تبریک تولد، پیامک های یاد آوری و …

ارسال پیامک به پیش شماره های خاص

بدین صورت شما با فهمیدن اینکه کدام پیش شماره برای کدامیک از شهرهاست، می توانید به تمام یا بخشی از مشترکین همراه اول پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال پیش شماره ۰۹۱۴ برای مشترکین شهر تبریز است. شما میتوانید به تمام یا تعدادی از مشترکین از بازه ۰۹۱۴۴۳۱ تا بازه ۰۹۱۴۴۳۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کنید. این روش نظم خاصی به ارسال پیامک شما می بخشد.

هدف قرار دادن یک شهر یا استان مشخص

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه، بانک شماره تلفن شهر ها است. شما به صورت رایگان می توانید با استفاده از آن به شهر و یا استان مورد نظر خود پیامک انبوه ارسال کنید. به عنوان مثال از این قابلیت می توان در تبلیغات انتخاباتی، تبلیغات شهری و … استفاده کرد. پنل پیامک در استان تهران

ارسال پیامک به یک صنف خاص

ممکن است خدمات و یا محصولاتی که شما ارائه می دهید، تنها مورد نیاز یک صنف خاص در جامعه باشد. به عنوان مثال: دبیران، پزشکان، فروشندگان لباس، مدیران شرکت و … سامانه پیام کوتاه این قابلیت را دارد که با ارسال پیامک به صنف می توانید پیامک انبوه ارسال کنید.

جمع بندی

فکر میکنم تا به اینجا متوجه حرفی که در ابتدای مقاله گفتم، شده باشید! تجارت پیامکی نه تنها ضعیف نشده بلکه بهینه تر و اثر بخش تر نیز شده است. از صرفه جویی در هزینه ها گرفته تا روش های ارسال هدفمند پیامک! میپرسید چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم. چرا از مدیر پیامک، پنل اس ام اس بگیرم؟

 

با کد تخفیف offadvert از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

 

افزونه پیامک جوملا

پنل اس ام اس جوملا

امروز می خواهیم پلاگین اختصاصی دیگری به نام افزونه پیامک جوملا را که کارشناسان فنی مدیر پیامک طراحی کرده اند به شما عزیزان معرفی کنیم: پلاگین اختصاصی مدیر پیامک برای پنل اس ام اس جوملا . احتمالا عده ای از شما عزیزان خواهند پرسید که ماژول پیامک جوملا چیست؟ خب، بهتر است برای دانستن این سوال ادامه متن را مطالعه کنید.
جوملا یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد، امکانات گسترده ای دارد و با ابزار های خود امکان گسترش آسان نرم افزار را فراهم میکند. با جوملا می توانید وب سایت ها و سامانه های تحت وب قدرتمند و ارزشمندی را ایجاد کنید. جوملا در یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب مدل-نما-کنترل‌گر ساخته شده که می‌تواند به طور مستقل از سیستم مدیریت محتوا استفاده شود.

 

قابلیت‌های پنل اس ام اس جوملا!

 

شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، تالار گفتگو، نظر سنجی، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. با استفاده از افزونه پیامک جوملا ! ارسال sms از طریق مخابرات دیگر نیاز نیست برای انجام کارهایی مانند ارسال تیکت، تغییر نام کاربری و رمز عبور، فیلترگذاری پیامک، ارسال اس ام اس، تغییر پسورد، ارسال و تنظیم پیامک های شرطی، دریافت پیامک، به سامانه پیامکی خود متصل شوید، بلکه می توانید همۀ این کارها را از طریقه این افزونه به راحتی انجام دهید.

 

افزونه پیامک جوملا

امکانات کامپوننت جامع ماژول پیامک جوملا نسخه ۲٫۵ و ۳ تنظیمات

  • قابل اجرا در جوملا نسخه ۲٫۵ و ۳
  • درج نام کاربری، رمز عبور و خط اختصاصی سامانه پیامک
  • مشخص کردن تعداد پیامک ارسالی
  • مشخص کردن تعداد پیامک دریافتی
  • ثبت دسترسی کاربران، همکاران و مدیران پنل پیامک برای هییت
  • قابلیت تشخصی شماره های اشتباه و اعلام تعداد شماره های هشدار
  • بهینه سازی کد ها و سرعت کامپوننت در بارگزاری
  • ثبت دسترسی کاربران، همکاران و مدیران

 

میز کار

 

  • ارسال سریع پیامک تکی و انبوه (+فلش)
  • نمایش نام کاربری، خط اختصاصی و اعتبار پنل
  • دسترسی سریع به بخش های افزونه

دفترچه تلفن

  1. تطابق دفترچه تلفن سامانه با جوملا
  2. امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن
  3. ایجاد دفترچه تلفن با قابلیت دسته بندی
  4. امکان ارسال پیامک تکی به اعضاء دفترچه تلفن
  5. امکان ارسال پیامک به اعضاء منتخب دفترچه تلفن
  6. امکان ارسال پیامک انبوه به اعضاء دفترچه تلفن
  7. امکان ایجاد خبرنامه پیامکی در سایت به صورت مجزاء
  8. ماژول همراه جهت ایجاد خبرنامه
  9. امکان ارسال خودکار پیامک خوش آمدگویی به اعضاء جدید خبرنامه

مشخصات افراد

  • نمایش تعداد و مشخصات دفترچه تلفن
  • امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن
  • پیامک های ارسالی
  • نمایش پیامک های ارسالی سامانه پیامک
  • نمایش گزارش پیامک های ارسالی
  • پیامک های دریافتی
  • نمایش پیامک های دریافتی سامانه پیامک

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی مدیر پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند. تعرفه پنل اس ام اس

جوملا یکی از نرم افزار های قدرتمند آزاد و متن باز به زبان php برای مدیریت محتوای اینترنتی (cms) می باشد. قدرت جوملا درعین سادگی و کاربرپسندی موجب محبوبیت آن شده است. کار با جوملا نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد، اما فریم ورک جوملا بستر مناسبی را برای توسعه دهندگان نیز فراهم می کند که موجب شده هزاران افزونه برای توسعه امکانات آن ساخته شود. جوملا بومی سازی شده و با زبان فارسی کاملا سازگار است.

بر روی هسته ی مرکزی جوملا امکان ارسال پیامک وجود ندارد اما تمامی کاربران گرانقدر جوملایی می توانند از طریق ماژول ارسال پیامک رایگان اس ام، cms خودرا مجهز به این امکان با ارزش بکنند . ما در مدیرپیامک مفتخریم که افزونه ی ارسال پیامک جوملا را برای کاربران این cms ارزشمند طراحی و آماده کرده ایم.

 

لیست برخی از امکانات افزونه ارسال پیامک جوملا

تنظیمات پنل اس ام اس جوملا

  1. قابل اجرا در جوملا نسخه ۲٫۵ و ۳
  2. درج نام کاربری، رمز عبور و خط اختصاصی سامانه پیامک
  3. مشخص کردن تعداد پیامک ارسالی
  4. مشخص کردن تعداد پیامک دریافتی
  5. ثبت دسترسی کاربران، همکاران و مدیران
  6. قابلیت تشخصی شماره های اشتباه و اعلام تعداد شماره های هشدار
  7. بهینه سازی کد ها و سرعت کامپوننت در بارگزاری
  8. ثبت دسترسی کاربران، همکاران و مدیران دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

میز کار

  1. ارسال سریع پیامک تکی و انبوه (+فلش)
  2. نمایش نام کاربری، خط اختصاصی و اعتبار پنل
  3. دسترسی سریع به بخش های افزونه

دفترچه تلفن

  1. تطابق دفترچه تلفن سامانه با جوملا
  2. امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن
  3. ایجاد دفترچه تلفن با قابلیت دسته بندی
  4. امکان ارسال پیامک تکی به اعضاء دفترچه تلفن
  5. امکان ارسال پیامک به اعضاء منتخب دفترچه تلفن
  6. امکان ارسال پیامک انبوه به اعضاء دفترچه تلفن
  7. امکان ایجاد خبرنامه پیامکی در سایت به صورت مجزاء
  8. ماژول همراه جهت ایجاد خبرنامه ماژول پیامک رایگان جوملا
  9. امکان ارسال خودکار پیامک خوش آمدگویی به اعضاء جدید خبرنامه

مشخصات افراد

  1. نمایش تعداد و مشخصات دفترچه تلفن
  2. امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن

پیامک های ارسالی

  1. نمایش پیامک های ارسالی سامانه پیامک
  2. نمایش گزارش پیامک های ارسالی

پیامک های دریافتی

  1. نمایش پیامک های دریافتی سامانه پیامک

امکانات پلاگین پیامک جوملا joomla

ارسال پیامک به گروه های مخاطبین

مرحله اول نصب پنل اس ام اس جوملا

بعد از دانلود ماژول از بخش پنل * افزونه ها * جوملا وارد محیط مدیریت جوملا شده و از منوی افزونه ها * مدیریت وارد مدیریت افزونه ها شوید واز سربرگ بارگذاری فایل بسته نصبی افزونه ، ماژول پیامک فکربرتر را بارگذاری و نصب کنید . بهترین افزونه پیامک جوملا

  • بعد از نصب از منوی کاموپونت ها * پیامک برتر  وارد محیط افزنه بشوید.
  • بعد از نصب افزونه ۲ پلاگین جدید User – SMS Notification و Contact – SMS Notification نیر نصب میشود.
  • برای ارسال پیامک و اطلاع رسانی ها نیاز هست تا پلاگین User – SMS Notification نصب شود. پنل پیامکی inoti
  • برای نصب از بخش افزونه ها * پلاگین ها آن را فعال نمایید.
  • پلاگین Contact – SMS Notification هم برای اطلاع رسانی تماس های دریافتی به مدیر میباشد.

مرحله دوم تنظیمات افزونه پیامک جوملا

  • از منوی کاموپونت ها * پیامک برتر وارد صفحه ماژول پیامک جوملا می شوید و با کلیک برروری انتخاب ها وارد صفحه تنظیما ت افزونه میشوید.
  • از سربرگ تنظمیات کلید شناسایی و شماره ارسال کننده و شماره همراه مدیر را وارد نمایید و تغییرات را ذخیره نمایید.
  • همچنین فعال کردن اطلاع رسانی ایمیل های رسیده ایمیل های ارسال شده به مدیر از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود.

مرحله سوم ارسال پیامک با ماژول پیامک جوملا

بعد از وارد شدن به صفحه ماژول پیامک جومولا با انتخاب دریافت کننده پیام و نوشتن پیام روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offjoomla استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offjoomla از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس جوملا تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 180 تاريخ : 18 / 1 / 1399 ساعت: 7:49 بعد از ظهر

افزونه پیامک وردپرس wordpress

کم نیستند افرادی که این روزها برای راه اندازی وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی از وردپرس(wordpress) یا ووکامرس (woocommerce) استفاده می‌کنند، ما نمی‌خواهیم در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس با شما صحبت کنیم و می‌خواهیم برای افزونه‌ پیامک وردپرس و ووکامرس را معرفی کنیم و نحوه اتصال سایت وردپرس به افزونه‌های پیامکی وردپرس را در این مقاله به شما توضیح دهیم تا در نهایت سایتتان را به یک سیستم خودکار برای ارسال پیامک از طریق وردپرس و راه اندازی سیستم بازاریابی و جمع‌آوری بانک شماره موبایل مشتریان تبدیل کنید. پنل پیامکی آی نو تی در این مقاله همراه ما باشید تا روش اتصال افزونه پیامک وردپرس به پنل پیامک را به شما توضیح دهیم همچنین برای خرید پنل پیامک که قابلیت اتصال به وردپرس و ووکامرس را داشته باشد یک تخفیف ارزشمند برای شما در نظر گرفته‌ایم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offword استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

افزونه‌های پیامکی وردپرس

افزونه‌های پیامکی وردپرس کم نیستند، از انجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است افزونه‌ پیامکی جانبی زیادی برای وردپرس ساخته شده است، در ادامه به برخی از پلاگین های پیامکی وردپرس اشاره میکنیم.

  • افزونه پیامک ووکامرس (ارسال پیامک به مشتری و مدیری سایت بعد از ثبت سفارش)
  • افزونه پیامک دیجیت وردپرس (ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در وردپرس)
  •  افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form (ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…)
  •  افزونه پیامک EDD (ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی)
  •  افزونه پیامک وردپرس (ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت)

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

در مورد هر کدام از این افزونه‌های پیامکی وردپرس ما به طور مفصل در وبلاگمان توضیح داده ایم و اگر قصد مطالعه دارید،پیشنهاد میکنیم با کلیک روی اسم هر افزونه پیامکی توضیحات کامل را مطالعه نمایید اما در این مقاله میخواهیم به طور مقصل پیامک ابری در مورد افزونه پیامک وردپرس، راه اندازی یک سیستم خبرنامه پیامکی برای کاربران سایت وردپرس با شما صحبت کنیم، پس همراه ما باشید.

 

پلاگین پیامک وردپرس (WP SMS)

 

پلاگین پیامکی وردپرس که در مخزن وردپرس با نام WP SMS شناخته می شود، توسط مصطفی صوفی نوشته شده است، افزونه پیامک وردپرس در دو نسخه رایگان و نسخه پرمیوم (تجاری) عرضه شده است، در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است.

افزونه تجاری WP SMS در سایت https://wp-sms-pro.com عرضه شده است.

البته در اکثر موارد افزونه پیامک رایگان وردپرس جوابگوی نیاز شما می‌باشد و نیازی به خرید نسخه تجاری افزونه پیامکی وردپرس نمی‌باشد.

در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است

برخی ویژگی‌هایی افزونه پیامک وردپرس

  •  ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس پنل اس ام اس ابوموسی
  •  نمایش اعتبار شما پنل شما در سایت وردپرس
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
  •  ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید و …

راهنمای فعال‌سازی افزونه پیامک وردپرس

برای اتصال وردپرس به پنل اس ام اس ابتدا می بایست یک پنل پیامکی خریداری کنید و بهتر است پنل خط خدماتی داشته باشد تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند پیامک اطلاع رسانی بفرستید. (برای خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک با وراد کردن کدتخفیف wordpress هنگام خرید سامانه پیامک میتوانید ۳۰% تخفیف بهرمند شوید.)

حالا برای فعال سازی افزونه پیامک وردپرس و اتصال وردپرس به سامانه پیامکی ابتدا به مخزن وردپرس مراجعه نمایید و افزونه پیامک wp sms را جستجو نمایید، بعد از نصب و فعال سازی افزونه در منو وردپرس شما گزینه‌ای به عنوان پیامک افزوده می‌شود؛ با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید تنظیمات مربوط به پنل پیامک وردپرس را انجام دهید تا اتصال سایت وردپرس شما به سامانه پیامک با موفقیت انجام شود.

فعال سازی

  1.  در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، باید شماره موبایل مدیر سایت را وارد نمایید.
  2.  در سربرگ web service باید اطلاعات پنل اس ام اس مدیر پیامک را وارد نمایید، درگاه پیامک مدیر پیامک را انتخاب نمایید و شماره ارسال خط را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید. (این خط خدماتی بوده و پیامک شما به شماره‌های مسدود نیز ارسال می شود)
  3.  متن ارسال پیامک را از این بخش اضافه کنید، می‌توانید متن دلخواه برای پیامک مشخص نمایید تا در زمان اتفاقات مختلف به شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود. پنل اس ام اس در ابوموسی
  4.  بخش features مربوط به اعلانات نوشته‌ها می‌باشد، با مشخص کردن این بخش می‌تونید مواردی مانند اطلاع‌رسانی به کاربران سایت زمان ارسال مقاله جدید یا زمانی که به نظر کاربران در سایت پاسخ می‌دهید، افزونه پیامک وردپرس به صورت اتوماتیک، پاسخ دیدگاه را به کاربر اعلام نماید.
  5.  بخش notifications برای اعلان است، هر موردی که مد نظر شماست را می‌تونید با تیک زدن مشخص نمایید تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.

پنل پیامک  در ابوموسی اگر در نصب و فعال سازی wp sms به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا از طریق بخش نظرات مشکلتان را با ما در میان بگذارید (حتی اگر پنل پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید به شما کمک می‌کنیم که مشکل شما برای اتصال افزونه پیامک وردپرس به سامانه پیامکی برطرف شود)

افزونه ها در وردپرس

افزونه ها در وردپرس به معنای برنامه های جانبی کوچکی هستند که با اضافه کردن آنها به هسته اصلی، امکاناتی که به صورت مستقیم قابلیت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس آمار گرفته شده، سیستم مدیریت محتوای WordPress پس از جوملا، دومین CMS فراگیر و در حال استفاده در دنیا می باشد که با توجه به سادگی و هسته قدرتمند این سیستم، در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

از جمله افزونه های پرطرفداری که مدیران سایتها تمایل به استفاده از آن در سایت خود دارند، افزونه ارسال پیام کوتاه از مدیرپیامک است که با توجه به نحوه استفاده شما، کاربردهای مختلفی برای شما خواهد داشت. ابر پیامک

با توجه به ایجاد ساختارهای اصلی برای اتصال پنل پیامک  به هرگونه سیستم مدیریت محتوا و برای راحتی کاربران محترم، تمامی افزونه های مورد نیاز به ترتیب کاربرد و محبوبیت توسط واحد فنی  نوشته و تولید خواهد شد. یکی از نخستین افزونه هایی که توسط تیم فنی مدیرپیامک پیاده سازی و اجرا شده است و در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران می باشد، افزونه وردپرس می باشد.

پنل پیامک ابوموسی شما با مراجعه به بخش خدمات مشتریان سایت و گزینه افزونه ها در پنل خود اقدام به دریافت و استفاده از آن در سایت خود نمایید.

این افزونه با یک ساختار ساده، امکان ارسال پیامک را برای شما فراهم می نماید.

اتصال پنل اس ام اس به وردپرس با wp sms

ارسال پیامک انبوه به ابوموسی امروز بنا به درخواست بسیاری از کاربران آموزش اتصال پنل اس ام اس به وردپرس را ارائه می دهم. از این طریق به راحتی میتوان به طور مستقیم در وب سایت خود اس ام اس ارسال و دریافت کنید.

نحوه کار با افزونه wp sms

یکسری مراحل اولیه را باید انجام دهید با ما همراه باشید. در مرحله اول یک وب سرویس تهیه کنید و سپس در پنل، ماژول یا افزونه مدیریت محتوا وردپرس(wp sms) و مدیریت محتوا ووکامرس(persian woocommerce) را دانلود کنید و در پنل پیشخوان وردپرس در بخش افزونه ها، افزونه را  نصب و فعال سازی کنید.

در بخش تعرفه ها> تعرفه خرید و دریافت پنل، پنل را خریداری کنید سپس نام کاربری و رمز عبور پنل را دریافت می‌کنید، وارد پنل کاربری خود، قسمت منو اصلی> آزمایشگاه شوید و افزونه گفته شده را دانلود نمایید. در آخر وارد پیشخوان وردپرس شوید و افزونه هایی که دانلود کردید را نصب و راه اندازی کنید.

پس از منو تنظیمات وردپرس گزینه “پیامک” یه پیشخوان اضافه شده است. وارد صفحه پیامک> تنظیمات شوید. دستگاه ثبت شماره مشتری در این بخش ۵ تب وجود دارد، در تب عمومی شماره موبایل خود و کد کشور را وارد و ذخیره کنید. مهم ترین بخش تب درگاه است، اطلاعات وب سرویس که تهیه کردید، نام کاربری و کلید api و رمز api را وارد کنید(همان نام کاربری و رمز عبور پنل است) و در آخر صفحه، تیک گزینه های نمایش نوار ابزار مدیریت و نمایش در ارسال پیامک را بزنید تا پیام ها در نوار ادمین وردپرس نمایش داده شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی به ابوموسی در تب بعدی(امکانات) میتوانید فیلد شماره موبایل به بخش کاربران> شناسنامه شما، اضافه کنید. همچنین در تب اطلاع رسانی، میتوانید زمانی که نوشته ای تازه، دیدگاه تازه، نام نویسی کاربر جدید، ورود کاربر به سایت رخ میدهد پیغامی دریافت کنید، متن پیام را در کادرهای مربوط به هر بخش نوشته و ذخیره کنید.

 

با کد تخفیف offword از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

 

ماژول پیامک پرستا شاپ prestashop

ارسال پیامک انبوه در ابوموسی ماژول پیامک پرستا شاپ یک نرم افزار متن‌باز و رایگان و قدرتمند جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که با زبان Php نوشته شده‌است و از MySQL پشتیبانی می‌کند، یکی از قابلیت‌هایی که می‌توانید به فروشگاه ساز پرستاشاپ اضافه نمایید، ارسال پیامک از طریق پرستا شاپ به صورت خودکار از طریق ماژول پیامک پرستاشاپ است. برای این‌کار ابتدا می‌بایست یک پنل اس ام اس تهیه نمایید و پرستاشاپ را به پنل اس ام اس متصل نمایید. با ما همراه باشید تا به شیوه نصب و راه اندازی ماژول پیامکی پرستاشاپ مسلط شوید.

 

امکانات پلاگین پیامک پرستاشاپ

 

اطلاع رسانی ها

    • ارسال پیامک در هنگام ثبت نام سامانه پیامک در ابوموسی
    • ارسال پیامک در زمان ثبت سفارش
    • کنترل ارسال یا عدم ارسال سفارش های رایگان
    • ارسال پیامک به کاربران عضوی شماره موبایل خود را وارد کرده اند.
    • امکانات ویژه ارسال پیامک انبوه و تکی به شماره های دلخواهی که شما وارد میکنید. پنل پیامک سیمرغ

 

راهنمای نصب افزونه پیامکی پرستاشاپ

 

مرحله اول نصب

از منوی افزونه ها وارد صفحه ماژول اس ام اس پرستاشاپ شده و بعد از دانلود آن به محیط مدیریت پرستاشاپ رفته و با کلیک بر روی افزودن یک ماژول جدید افزونه مدیرپیامک را بارگذاری و فعال نمایید.

مرحله دوم تنظیمات

سامانه پیامک ابوموسی از منوی ماژول ها> ماژول ها وارد صفحه ماژول ها شده و افزونه مدیرپیامک را جستجو کردن و وارد تنظمیات افزونه وشوید سپس کلید شناسایی (API-KEY) و شماره ارسال کننده و شماره مدیر را وارد نموده و تغییرات را ذخیره نمایید.

اطلاع رسانی رویداد ها

سامانه پیام کوتاه در ابوموسی برای اطلاع رسانی بهتر رویدادها میتوانید از کد کوتاه درون متن اطلاع رسانی استفاده نمایید.
برای مثال یک نمونه از متن اطلاع رسانی قبل و بعد از جایگذاری بصورت زیر است:

یک سفارش جدید
( %order_reference% )
به مبغ
%order_price%
ثبت شده است

یک سفارش جدید
( ۱۲۵۴۱ )
به مبغ
۱۲۵۰۰۰ ریال
ثبت شده است

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

تغییر متن ارسال پیامک در فروشگاه ساز پرستاشاپ

پیامک تبلیغاتی در ابوموسی با ورود به بخش ماژول‌ها> ماژول ها و سرویس ها > ماژول جامع پیامک > تنظیمات متن ارسالی می توانید متن پیامک را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

تنظیمات ماژول پیامک پرستاشاپ

بعد از خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک، تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا افزونه پیامک پرستاشاپ به‌صورت رایگان برای نسخه‌ (۱٫۶ و ۱٫۷) برای شما ارسال شود.

بعد از نصب افزونه پیامک پرستاشاپ در سایت خودتان، برای تنظیمات پلاگین پیامک پرستاشاپ به بخش سرویس‌ها و ماژول‌ها > ماژول جامع پیامک مراجعه کنید.

در این مرحله برای ویرایش ماژول ارسال پیامک گزینه configure را کلیک کرده و وارد تنظیمات می‌شویم.

در بخش تنظیمات پنل مشخصات خود را وارد نمایید.

  • نام درگاه پیامک : modirpayamak انتخاب نمایید.
  • نام کاربری: نام کاری ورود به سامانه پیامک
  • رمز : رمز ورود به سامانه پیامک
  • خط ارسال اس ام اس را خط خدماتی ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید تا پیامک شما از فیلتر بلک لیست عبور کند.

حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول پیامک پرستا شاپ برای استفاده آماده است.

 

ارسال پیامک دستی از پرستاشاپ

تبلیغات پیامکی در ابوموسی برای آن‌که مطمئن شوید تنطیمات پیامک به درستی انجام شده است با مراجعه به تب ارسال دستی، شماره موبایل خودتان را وارد نمایید و با نوشتن متن پیامک دلخواه دکمه ارسال اس ام اس را فشار دهید، پیامک تست می‌بایست به سرعت به دست شما برسد.

لازم به ذکر است این افزونه با ماژول ثبت نام با شماره موبایل در پرستاشاپ به صورت کامل سازگار است و شما می‌توانید از سامانه پیامکی مدیر پیامک برای ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل در پرستا شاپ استفاده نمایید و به کمک خط خدماتی بدون سفته که در اختیار شما قرار می‌گیرد مطمئن هستید پیامک کد تایید شما برای همه ارسال می‌شود.

چرا ماژول پیامک برای فروشگاه‌های اینترنتی پرستاشاپی نیاز است؟

پرستاشاپ (PrestaShop) یکی از فروشگاه سازهای محبوب در سراسر جهان و ایران است. از نیازهای مهم یک فروشگاه آنلاین برای جذب رضایت و کسب اعتماد مشتری، آگاه‌ سازی وی از روند سفارش است. آگاه سازی از طریق ایمیل و پیامک و تلگرام و… باعث کاهش ابهام و استرس ناشی از احتمال کلاه برداری یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. اطلاع رسانی از طریق پیامک سریع‌ترین و موثرترین راه در بین راه‌های آگاه سازی است. چون مشتری سریع و بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای از لحظه خرید تا تحویل کالا از روند سفارشش با خبر است و نیازی به اتصال به اینترنت یا وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ایمیل برای مشاهده یک پیام آگاه ساز فروشگاه ندارد.

تبلیغات پیامکی به ابوموسی از همین رو مدیر پیامک ماژول پیامک پرستاشاپ را ایجاد و منتشر کرده‌ است. پس از انتشار نسخه یک این ماژول و بازخوردهایی که داشت هم‌اینک نسخه ۲ این ماژول با قابلیت‌های بیشتر و کاربرپسندتر به رایگان در اختیار شما می‌باشد. ماژول اس‌ام‌اس رنگینه برای پرستاشاپ، برای اینکه به این مرحله برسد توسط چندین فروشگاه آنلاین پرستاشاپ و معتبر تست شده و بر اساس گزارش‌ها و ایده‌های آنها توسعه پیدا کرده است.

ماژول پیامک پرستا شاپ

بدون شک ماژول پیامک رایگان پرستاشاپ یکی از قدرمتند ترین و حرفه ای ترین فروشگاه ساز های دنیا می باشد که بسیار گسترده است .

این فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است و می توانید با نصب آن بر روی هاست لینوکس از امکانات این فروشگاه ساز حرفه ای استفاده نمایید ، توسط این فروشگاه ساز فوق حرفه ای می توانید محصولات و خدمات خود را قیمت گزاری کنید و در سایت نمایش دهید ، توسط ریز ابزارک ها مانند ماژول ها و امکانات فرعی این نرم افزار می توانید بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی محصولات خود را در سایت قرار دهید و تجارت آنلاین خود را آغاز نمایید .

برخی از امکانات این سایت ساز به صورت زیر می باشد ….

این سیستم فروشگاه ساز در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ موفق به دریافت جایزه بهترین فروشگاه ساز جهان شده است ، مهمترین ویژگی این فروشگاه ساز opensource بودن آن است و با استاندارد های بالای کدنویسی بسیار قوی که دارد و سیستم seo پیشرفته به کار رفته در این فروشگاه ساز می توانید به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید و به صورت بومی و صد در صد فارسی رای مشتریان نصب می شود . افزونه پیامک رایگان پرستاشاپ

امکانات ماژول ارسال پیامک پرستاشاپ

مدیریت ارسال پیامک در زمان های خاص

  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در جزیره ابوموسی
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مدیر در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت نام مشتری
  • ارسال پیامک به مشتری در زمانی که مشتری عضو می شود
  • ارسال پیامک به مشتری زمانی که کد تخفیفی را استفاده کرد
  • ارسال کد رهگیری پستی سفارش به مشتری
  • ارسال پیام به مشتری بعد از تغییر گذرواژه  پنل اس ام اس مخابرات

تنظیمات ارسال پیامک به مشتریان در وضعیتهای مختلف سفارش

  • منتظر پرداخت
  • پرداخت تایید شده
  • در حال آماده سازی
  • ارسالشده
  • به دست مشتری رسیده
  • لغو شده
  • بازگشت وجه
  • خطای پرداخت
  • و تمامی وضعیت‌های ساخته شده دیگر پنل اس ام اس در تهران

ارسال دستی اس ام اس به شماره های دلخواه

  • ارسال پیام دلخواه به کاربر خاص
  • ارسال پیام دلخواه به تعدادی شماره
  • ارسال پیام دلخواه به تمامی مشتریان پنل اس ام اس در شیراز
  • ارسال پیامک تست از بخش مدیریت برای بررسی عملکرد ماژول اس ام اس پرستا شاپ
  • امکان ارسال با شیوه عادی یا الگو (ارسال سریع با patte)

تنظیم متن پیامکها در وضعیتهای مختلف

  • قابلیت ویرایش تمامی پیام‌های خودکار
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در ابوموسی
  • قابلیت تنظیم متن دلخواه برای هر وضعیت سفارش
  • امکان استفاده از متغیرها برای درج شناسه سفارش و اطلاعات مختلف مشتری
  • امکان تعیین قالب برای حالت الگو (ارسال سریع با patte)

اگر برای اتصال پرستاشاپ به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر پنل اس ام اس را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)بهترین افزونه پیامک پرستاشاپ

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offpresta استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offpresta از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 151 تاريخ : 16 / 1 / 1399 ساعت: 7:47 بعد از ظهر

افزونه پیامک ووکامرس woocommerce

پنل اس ام اس قشم بدون شک وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) رایگان است و برای وردپرس افزونه‌های زیادی ایجاد شده است که یکی از محبوب‌ترین افزونه‌هایی که برای وردپرس ساخته شده است افزونه ووکامرس است و با اطمینان ووکامرس یکی از بهترین سیستم‌های فروشگاه‌ساز رایگان می‌باشد که می‌توانید برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید و برای ووکامرس نیز افزونه‌های زیادی ایجاد شده است.ما در اینجا می‌خواهیم دو افزونه پیامکی پرکاربرد که برای ووکامرس ساخته شده است را برای شما معرفی کنیم و نحوه اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس را به طور کامل توضیح دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offwoocom استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

در مقاله “ افزونه پیامک دیجیت ” پیرامون افزونه دیجیت به طور مفصل صحبت کرده‌ایم، در این مقاله می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک ووکامرس و نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک با شما صحبت کنیم؛ همراه ما باشید تا بتوانید فروشگاه ساز ووکامرس را به سامانه پیامک متصل کنید البته یک کدتخفیف ارزشمند نیز برای مدیران سایت‌های ووکامرس در نظر گرفته‌ایم.

افزونه پیامک ووکامرس که در مخزن وردپرس با نام persian woocommerce sms وجود دارد، توسط گروه ووکامرس پارسی (آقای مجیدی و آقای حنان ابراهیمی ستوده) به صورت رایگان ارائه شده است و پلاگین پیامک ووکامرس به صورت کامل با سامانه پیامکی مدیر پیامک سازگار است.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

افزونه پیامک ووکامرس برای ارسال sms به مشتری در مراحل خرید محصول

افزونه پیامک ووکامرس بهترین گزینه برای اطلاع رسانی خریداران از وضعیت سفارش شان میباشد. با استفاده از افزونه حرفه ای پیامک ووکامرس امکان ارسال sms در تمام مراحل خرید مشتری وجود دارد.

از همان ابتدا که محصول در سایت ثبت میشود یک پیامک برای خریدار ارسال میشود که نشان دهنده دریافت و در حال پردازش بودن محصول است، سپس هر وقت وضعیت محصول را برای مشتری بروز کنیم پیامکی دیگر ارسال خواهد شد تا خریدار به صورت لحظه ای از وضعیت سفارشش مطلع شود.

همچنین مدیر فروشگاه در هنگام دریافت سفارش جدید یک پیامک دریافت می کند و همچنین مشتریان در هنگام ارسال سفارش ، تغییر وضعیت سفارش و یا تکمیل وضعیت سفارش پیامک دریافت می کنند.

یکی از مزایای افزونه پیامک ووکامرس فارسی قابلیت نمایش فرم اطلاع رسانی به کاربران در بخش توضیحات محصول است. توسط این قابلیت امکان دریافت شماره موبایل کاربر و اطلاع رسانی در هنگام موجود شدن کالا یا اعمال تخفیف وجود دارد که از این ویژگی میتوان در طراحی قالب وردپرس فروشگاهی سازگار با ووکامرس استفاده کرد و فروشگاهی حرفه ای تر راه اندازی نمود.

امکانات افزونه حرفه ای پیامک ووکامرس

  • ارسال پیامک به مشتری در هنگام ثبت سفارش
  • امکان اتصال به تلگرام از طریق وبسرویس های تلگرامی
  • ارسال sms به مدیر در هنگام ثبت سفارش
  • پنل اس ام اس در قشم
  • ارسال پیامک به مشتری و مدیر در صورت تغییر وضعیت سفارش
  • قابلیت ارسال پیامک تکی به مشتریان از طریق افزونه
  • سازگاری کامل با بیش از ۶۰ سامانه ارسال پیامک ایرانی
  • قابلیت ارسال sms به مشتری از طریق صفحه سفارشات
  • قابلیت افزودن فیلد موبایل به صفحه سفارش برای دریافت پیامک
  • امکان افزودن فرم اطلاع رسانی به کاربر در هنگام حراج محصول
  • قابلیت اطلاع رسانی به خریداران محصول در هنگام انتشار نسخه جدید
  • امکان تنظیم دریافت پیامک در وضعیت های مختلف سفارش (تکمیل شده ، معلق، در حال اقدام و …) خرید پنل اس ام اس مخابرات
  • قابلیت تغییر متن پیشفرض ارسال پیامک به مشتری و مدیر
  • امکان تنظیم دریافت sms برای مدیر یا کاربر
  • نمایش وضعیت ارسال پیامک در برگه جزئیات سفارش در قسمت توضیحات محصول
  • و …

تنظیمات افزونه پیامک Persian Woocommerce Sms

پس از نصب افزونه با مراجعه به بخش ووکامرس فارسی و انتخاب گزینه تنظیمات پیامک به بخش مدیریتی افزونه دسترسی پیدا خواهید کرد.
تنظیمات افزونه حرفه ای پیامک ووکامرس دارای بخشهای زیر است.

  1. همگانی : فعال سازی و اتصال به وبسرویس پیامک یا تلگرام پنل پیامک در قشم
  2. خریدار : فعال سازی ارسال پیام به خریدار و تنظیم متن فیلدها
  3. مدیر کل : فعال کردن امکان ارسال پیامک به مدیر پس از ثبت سفارش و تنظیم متن فیلد
  4. مدیر محصول : امکان فعال سازی ارسال پیام برای مدیر فروشگاه
  5. اطلاع رسانی : تنظیمات اطلاع رسانی قابل نمایش در بخش توضیحات محصول
  6. ارسال پیامک : امکان ارسال پیامک از پیشخوان وردپرس به شماره موبایل دلخواه

برای فعال سازی قابلیت ارسال sms توسط ووکامرس ابتدا باید به بخش همگانی مراجعه کرده و وبسرویس پیامک یا تلگرام را فعال کنیم. برای اینکار باید در سامانه های ارسال sms سرویس داشته باشم و اطلاعاتی مانند نام کاربری، کلمه عبور و شماره ارسال کننده را در تنظیمات افزونه وارد کنیم پس از ذخیره تنظیمات قابلیت ارسال پیامک برای مشتریان فعال خواهد شد.

سامانه های ارسال پیامک برای وردپرس و ووکامرس

همینطور که میدانید برای ارسال پیامک در وردپرس و یا افزونه های فروشگاهی ووکامرس و edd ایزی دیجیتال دانلودز نیاز به خرید سامانه پیامکی دارید.

پیشنهاد ما برای خرید سامانه پیامک سازگار با افزونه پیامک ووکامرس، پنل اس ام اس خدماتی مدیرپیامک می‌ باشد که با خط خدماتی (بدون نیاز به ارائه سفته و ثبت شرکت حقوقی) قابلیت ارسال پیامک به شماره موبایل های مسدود را دارد.

نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک

  1.  در بخش مدیریت سایت وردپرس> افزونه‌ها> افزون مراجعه نمایید و افزونه persian woocommerce sms را جستجو نمایید و این افزونه را نصب کنید.
  2.  بعد از فعال‌سازی افزونه پیامکی ووکامرس، برای اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس وارد بخش ووکامرس پارسی> افزونه پیامک> پیکربندی شوید.
  3.  شما می‌بایست ابتدا یک پنل پیامک برای ووکامرس از مدیر پیامک تهیه نمایید.
  4.  در بخش انتخاب درگاه: modirpayamak.COM را انتخاب نمایید.
  5.  نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک
  6.  کلمه عبور: کلمه عبور برای ورود به سامانه پیامکی
  7. خط ارسال کننده پیامک را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید زیرا این خط به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک ارسال می‌کند.پنل پیامک قشم
  8. تقریبا کار تمام است تنظیمات پلاگین پیامک را ذخیره نمایید.

افزونه پیامک ووکامرس برای MarketPlace

شاید شما یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس (marketplace) با چندین فروشنده در ووکامرس(woocommerce) داشته باشید (مانند افزونه دکان که در ووکامرس استفاده می‌شود) با افزونه پیامک ووکامرس میتوانید، در بخش محصولات و انتخاب ارسال پیامک به فروشنده تنظیم کنید تا زمانی که محصولی از هر فروشنده خریداری می‌شود به فروشنده پیامک ارسال شود.

آیا مدیر پیامک برای من انتخاب مناسبی است؟

مدیر پیامک در سال ۹۶ به عنوان وبمستر برگزیده همیار وردپرس انتخاب شد (ویدیو دریافت تندیس را میتوانید مشاهده نمایید) همچنین سامانه پیامکی مدیر پیامک به‌صورت کامل با پلاگین پیامک ووکامرس سازگار است و مهم‌ترین قابلیت مدیر پیامک که به‌صورت رایگان در اختیار مدیران سایت و فروشگاه اینترنتی قرار می‌گیرد، خط خدماتی رایگان و بدون نیاز به سفته با شماره رند ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ برای ارسال پیامک به بلک لیست می‌باشد. پنل اس ام اس برای شهر تهران

چرا خط خدماتی برای فروشگاه اینترنتی لازم است؟

همانطور که حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک‌ تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نشود، خط خدماتی (که در مدیر پیامک به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد) به شما کمک می‌کند تا به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اطلاع‌رسانی بدون پرداخت سفته و تعهد نامه ارسال نمایید حالا اگر مشتری شما پیامک تبلیغای را مسدود کرده باشد خیالتان از بابت دریافت پیامک مشتری آسوده است.
اگر علاقمند هستید در مورد خط خدماتی و شیوه دریافت خط خدماتی اختصاصی اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید به مقاله ارسال پیامک به بلک لیست با خط خدماتی ” مراجعه نمایید.

اگر برای اتصال ووکامرس به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر سامانه پیامک را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)

پلاگین پیامک وردپرس و ووکامرس

پیش از هر چیز یک توضیح کوتاه در مورد وردپرس می‌دهم. وردپرس یک سیستم مدیدریت محتوای متن باز (open source) است. وردپرس یک CMS رایگان است و افزونه‌های زیادی دارد.

این یک پلاگین اختصاصی است که توسط تیم مدیر پیامک برای سیستم وردپرس و افزونه ووکامرس نوشته شده است و به شما اجازه می‌دهد به راحتی پنل اس ام اس و پیامک صوتی مدیر پیامک را به وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید. (این پلاگین همچنین با دو افزونه ایزی دیجیتال دانلود و افزونه فرم تماس هم هماهنگ است.)

اصلا افزونه مدیر پیامک چیست؟ و چه طور می‌توانیم با آن کار کنیم؟

همانطور که احتمالاً متوجه شده‌اید، افزونه مدیر پیامک به شما کمک می‌کند به صورت خودکار اقدام به ارسال و دریافت پیامک از طریق وردپرس بکنید.برای کار کردن با افزونه مدیر پیامک کافی است آن را روی وردپرس خود نصب کنید. سپس در قسمت تنظیمات، اطلاعات حساب کاربری مدیرپیامک و همینطور شماره خط اختصاصی خودتان را وارد کنید تا از آن پس همه نیازهای پیامکی شما از طریق وردپرس بر طرف شود. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تهران

البته، دقت داشته باشید که این افزونه فقط با سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک کار می‌کند. پس برای شروع کار لازم است اقدام به خرید سامانه پیامکی مدیر پیامک از طریق این سامانه بکنید. البته ۲ خبر خوب در این زمینه دارم: اول اینکه با خرید از این سامانه پیامکی، شما یک خط اختصاصی هدیه نیز دریافت می‌کنید و نیاز به خرید خط نیست.دومین خبر هم اینکه تیم مدیرپیامک یک تخفیف ویژۀ ۳۰ درصدی برای کاربران وردپرس در نظر گرفته است که با کد WP30 می‌توانید از آن استفاده کنید.

ارسال پیامک انبوه به قشم توجه داشته باشید که پلاگین سامانه مدیرپیامک، کامل ترین پلاگینی است که در زمینه پیامک وجود دارد و اجازه می دهد به امکانات پیامکی گسترده‌ای در پنل وردپرس خود دسترسی داشته باشید و یک اتوماسیون پیامکی بسیار قوی برای سایت خود راه اندازی کنید.

پلاگین مدیرپیامک از افزونه‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • Woocommerce
  • Easy Digital Download
  • Gravity Form
  • Contact Form 7
  • Two Factor

 

با کد تخفیف offwoocom از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191028480 تماس بگیرید.

 

 

افزونه پیامک WHMCS

افزونه پیامک WHMCS معروف‌ترین اسکریپت و نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی می‌باشد، این اسکریپت قابلیت عضویت و مدیریت کاربران را داشته و کارکرد اصلی این نرم افزار برای مدیریت هاستینگ می‌باشد، انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی را میتوان با این اسکریپت مدیریت نمود.
امکان ساخت انواع محصولات بدون محدودیت، ایجاد صورت حساب‌های دوره‌ای، دسته‌بندی محصولات، امکان ارسال تیکت،‌ امکان افزودن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت از ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوا WHMCS می‌باشد.

 

امکانات افزونه پیامک whmcs

 

  • ارسال پیامک به یک کاربر خاص از داخل سیستم مدیریت هاستینگ whmcs
  • ارسال پیامک به همه کاربران از داخل سیستم مدیریت هاستینگ whmcs
  • ارسال پیامک هنگام ایجاد فاکتور جدید برای مشتری در whmcs
  • ارسال پیامک هنگام تغییر کلمه عبور کاربری در پنل whmcs
  • ارسال پیامک هنگام ایجاد سفارش جدید به کاربر
  • ارسال پیامک هنگام ایجاد تیکت به کاربر
  • ارسال پیامک هنگام ایجاد تیکت در Whmcs به مدیر
  • ارسال پیامک هنگام جواب دادن و تغییر وضعیت تیکت
  • ارسال پیامک هنگام ایجاد سرویس جدید در whmcs
  • ارسال پیامک هنگام بسته شدن سرویس کاربر در WHMCS
  • ارسال پیامک قبل از انقضای سرویس به کاربر در WHMCS
  • ارسال پیامک هنگام انقضای سرویس به کاربر در WHMCS
  • قرار دادن متن امضا در انتهای پیامک‌های ارسالی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به قشم
  • آرشیو کردن تمام پیامک‌های ارسال شده از طریق کنترل پنل WHMCS

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

شما می‌توانید بعد از ورود به سامانه پیامک، ماژول پیامک WHMCS را از قسمت > وب سرویس > افزونه اس ام اس دانلود نمایید و روی سایت نصب کنید.

 

راهنمای نصب افزونه اس ام اس WHMCS

  1.  افزونه پیامک WHMCS را از درون پنل اس ام اس > خدمات وب سرویس > افزونه‌های پیامکی دانلود نموده و در محل نصب اسکریپت WHMCS در بخش Public_html آپلود نموده و ماژول پیامک را از حالت فشرده خارج نمایید.
  2. از بخش Setup گزینه Custom Client Field را انتخاب نموده و دو فیلد با شرایط زیر ایجاد نمایید. پنل اس ام اس برای هییت
  3. ایجاد فیلد با عنوان شماره موبایل و نوع textbox و تمام تیک ها به غیر از admin only را بزنید.
  4. ایجاد فیلد با عنوان آیا مایل به دریافت پیامک هستید و نوع tickbox و تیک required field و show on order form را بزنید.
  5. از بخش مدیریت وارد بخش Setup سپس Addon Madules شوید و افزونه ارسال پیامک را فعال کنید.
  6. در بخش Configure دسترسی لازم را به Full Administrator با تیک زدن آن بدهید و ذخیره نمایید.
  7. حال از بخش Addons گزینه افزونه ارسال پیامک را انتخاب نموده تا وارد بخش راه اندازی و تنظیمات شوید.
  8. در این بخش تنظیمات نام modirpayamak.com را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نمایید و سپس ذخیره نمایید.
    (وارد کردن نام کاربری سامانه پیامک و رمز عبور سامانه پیام کوتاه و شماره خط اختصاصی پنل پیامک خود الزامی می‌باشد)
  9. در صورتی که مانده اعتبار شما در پایین نمایش داده شد، اطلاعات شما صحیح و ماژول پیامک قابل استفاده می‌باشد.
  10. جهت ارسال پیامک به مدیر نیز می‌توانید وارد بخش قالب مدیر شوید و شماره موبایل را وارد نموده و ذخیره نمایید.
  11. جهت تست نیز میتوانید از بخش ارسال پیامک بهره بگیرید. بهترین افزونه رایگان whmcs

پشتیبانی

ارسال پیامک انبوه در قشم با توجه به اینکه این افزونه به صورت اختصاصی برای مدیر پیامک نوشته شده است، بعد از خرید سامانه پیامک لطفا به واحد پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا افزونه برای شما ارسال شود.

ارسال بلک لیست

سامانه پیامک در قشم ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید
شماره موبایل را وارد کنید …* ۰۹۱۲۹۶۴۳۸۰۱ (اعداد لاتین)

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ماژول ارسال اس‌ ام‌ اس WHMCS

سامانه پیامک قشم توسط این ماژول و به همراه یک خط اس ام اس شما می توانید در صورت پرداخت صورتحساب، بازشدن درخواست و… به مدیران و کاربران خود اطلاع رسانی کنید.

برخی از امکانات ماژول اس‌ ام‌ اس WHMCS به شرح زیر می باشد :

  • امکان مشاهده لاگ های اس ام اس های ارسالی از قبیل (سرویس دهنده ، تاریخ شمسی ارسال ، زمان ، متن و…)
  • ارسال شناسه صورتحساب ، شماره تراکنش و … به کاربر و مدیران در صورت پرداخت آنلاین صورتحساب توسط کاربر ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز
  • ارسال شناسه صورتحساب ، شماره تراکنش و … به کاربر و مدیران در صورت پرداخت صورتحساب توسط مدیریت به صورت دستی
  • ارسال شناسه صورتحساب ، مبلغ و … به کاربران و مدیران در صورت ایجاد صورتحساب برای کاربران
  • ارسال اخطاریه در صورت عدم پرداخت صورتحساب توسط کاربر به کاربر و مدیران
  • ارسال SMS شامل شناسه صورتحساب ، مبلغ و … در صورت کنسل شدن صورتحساب کاربر، به مدیران و کاربران
  • افزونه پیامک رایگان whmcs
  • ارسال SMS شامل شناسه صورتحساب،مبلغ و … در صورت Refund دادن صورت حساب به کاربران مدیران
  • ارسال SMS شامل موضوع، بخش، اهمیت، شناسه درخواست، شناسه کاربر در صورت بازشدن درخواست (Ticket) جدید به کاربران و مدیران و امکان تنظیم ارسال SMS تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
  • ارسال SMS شامل موضوع، بخش، اهمیت، شناسه درخواست، شناسه کاربر در صورت پاسخ به درخواست (Ticket) توسط مدیریت، به کاربر و مدیران و امکان تنظیم ارسال SMS تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
  • سامانه پیام کوتاه در قشم ارسال SMS شامل موضوع،بخش،اهمیت،شناسه درخواست ، شناسه کاربر در صورت پاسخ کاربر به درخواست (Ticket) به کاربران و مدیران و امکان تنظیم ارسال SMS تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص

و همچنین…

  • پیامک تبلیغاتی در قشم
  • امکان ویرایش متن های SMS
  • امکان فعال و یا غیر فعال کردن هر یک از امکانات به دلخواه کاربر
  • امکان مشاهده اطلاعات کلی خط SMS شامل تعداد SMS های باقیمانده، اعتبار،تعداد SMS های دریافتی،قیمت ارسال SMS های فارسی و انگلیسی،آدرس دریافت SMS، شماره خط جهت ارسال SMS
  • ارسال SMS توسط SMS-Center شرکت ارتباطات سیار و API شرکت فراسو سامانه پاسارگاد قیمت پنل اس ام اس
  • امکان هماهنگ شدن با خط اس ام اس اختصاصی شما (در صورتی که خط اس ام اس خود را از شرکت دیگری تهیه کرده باشید)
  • امکان مشاهده وضعیت هر اس ام اس
  • امکان ارسال اس ام اس به یک شماره خاص با متن دلخواه
  • امکان ارسال اس ام اس به تمامی کاربران WHMCS
  • امکان راست چین شدن متن اس ام اس های ارسال در هنگام نوشتن متن
  • امکان انتخاب شماره کاربر از دفترچه تلفن کاربران
  • تبلیغات پیامکی در قشم
  • امکان افزودن یک شماره به صورت دستی به گروهی از شماره ها
  • امکان محاسبه تعداد حروف ها و تعداد اس ام اس های ارسال در هنگام نوشتن متن
  • امکان حذف (Uninstall) کردن نرم افزار به صورت خودکار
  • استفاده از تکنولوژی آجاکس در بسیاری از قسمت های ماژول
  • امکان ارسال خودکار اطلاعیه به مشترک برای تمدید سرویس توسط اس ام اس x روز قبل از منقضی شدن سرویس
  • ماژول پیامک رایگان whmcs
  • امکان ارسال و تنظیم پیامک های شرطی
  • امکان ارسال هر فعالیت برای مدیریت و یا شماره تلفن های خاص (هر پرسنل پشتیبانی و فروش و…)

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offwhmcs استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offwhmcs از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191028480 تماس بگیرید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 174 تاريخ : 15 / 1 / 1399 ساعت: 7:43 بعد از ظهر